środa, 24 sierpnia 2016

8 cytatów opisujących moją osobę

Przeglądałam ostatnio blog ruda czyta lub rudaa jakoś nie mogę znaleźć linka. Przygarnęłam ten pomysł i znalazłam aż 8 cytatów opisujących moją osobę. Mam nadzieję,że będzie wam się podobały.
1.Chyba właśnie po tym można poznać ludzi naprawdę samotnych. Zawsze wiedzą,co robić w deszczowe dni. Zawsze można do nich zadzwonić. Zawsze sa w domu. Pieprzone “Zawsze”

2.Lubisz zachowywać się tak, jakby nic cię nie obchodziło, i jeśli nadal będziesz tak robić, utoniesz w otchłani,która sama sobie wymyśliłaś. 
3.Jest czas i miejsce na bycie normalnym. W przypadku większości ludzi normalność jest ich ustawieniem domyślnym. Ale dla niektórych,takich jak ty i ja, normalność to coś,co musimy sobie narzucić, jak włożenie garnituru na wytworną kolację. 
4....jakkolwiek wygląda piekło, nie może być o wiele gorsze od tego,co dzieje się tutaj. 
5....palenie jest takie bezsensowne. Jedyny jego powód, jaki przychodzi mi do głowy, to chęć, by umrzeć.
6.Mili ludzie są bezbronni,ponieważ nie potrafią być wredni. Nie wiedza jak wepchnąć się na szczyt. 
7.Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań.
8.Jakoś głupio kończyć dwadzieścia lat. Zupełnie nie jestem na to przygotowana. Dziwne uczucie. Jakby mnie ktoś popchnął od tyłu.

Wybrałam 8 cytatów z różnych książek. Najwięcej tak jak widzicie dobrałam z książki "Pasjans". Typowa młodzieżówka wmieszany w nią jest lekki kryminał. Dla fanów kryminałów może się to spodobać. Także polecam ją tym kochającym młodzieżówki oraz kryminały. Mam nadzieje,że tych kilka cytatów przybliży wam moją osobę i poznacie mnie chociaż troszeczkę. 

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe cytaty. Niestety nie miałam okazji przeczytać żadnej z wymienionych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście polecam na pierwszy rzut Murakamiego a potem lekką młodzieżówkę. :) Co do Christine to jeszcze zdania nie mam wyrobionego,bo jeszcze ją czytam. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł, cytaty jako określenie własnej osobowości, też chętnie wiele z nich przygarniam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że podoba Ci się mój post. A co do książek to polecam Murakamiego. Pierwszy raz sięgnęłam po jego książkę i teraz rozglądam się za jego kolejną twórczością. :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wspaniałe cytaty i szczerze mówiąc, niektóre chętnie bym ci podkradła, bo idealnie opisują także mnie :) Zwłaszcza pierwszy i szósty. Za Kingiem nie przepadam, czytałam jego pięć powieści i podobała mi się aż jedna, jednak z pozostałymi książkami z postu postaram się zapoznać :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szkoda,że Ci się jedna spodobała. Może tak miało tak być. Ja czytam Christine teraz i jakoś nie za bardzo moge się wciągnąć. Niestety,ale przeczytam. Nie będę odkłądała książki na samym początku jej czytania. Może autor pokażę na co jego stać później. Proszę bardzo podkradaj. To są nie tylko moje cytaty,więc zezwalam. Cieszę się,że jesteś chętna na książki,których nie czytałaś. Daj znac jak napiszesz,o któreś przeze mnie polecanej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dobre cytaty, ale uśmiechnij się dziewczyno! Wiele z tych cytatów też mnie opisuje. Ciekawy pomysł na post, ale przypomniał mi o moich gorszych czasach. Jeśli będziesz chciała pogadać w deszczowy dzień to napisz, bo na pewno będę w domu ;)
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie przypominają jak nie mam ochoty na nic. Pewnie,że napiszę jak będe miała czas i chęci. Przywłaszczyłam go tylko sobie i znalazłam parę cytatów. Przykro mi. Następnym razem postaram sie zgromadzić jakieś weselsze cytaty na temat mojej osobowości. Pozdrawiam :)

      Usuń