sobota, 27 sierpnia 2016

Libster Blog Award#3


Zasady!
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego bloga w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanej od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zdecydowałam sie na odpowiedzi do pytań zadanych przez Aleksandrę M w Libster Blog Award#3 Pytania spodobały mi się, więc zabrałam się od razu do odpowiedzi. Dodałam post o cytatach, które mogą wam pomoc określić moja osobowość a teraz troszeczkę dowiecie sie co lubię robić i dlaczego wolę pisać o książkach niż mówić.
1. Gdybyś miał opisać czym są dla Ciebie książki jednym słowem, to byłoby to?
Wytchnieniem.
2. Ulubiony film?
Cisza kłamie. Obejrzałam go chyba z 100000 razy ☺
3. Jakie jest Twoje marzenie?
Na dzień dzisiejszy to dostać prawo jazdy i juz nie martwić się busem.
4. Najlepszy soundtrack?
Wydaje mi się, że ten z filmu “zanim się pojawiłeś”. Nie oglądałam go,ale miałam okazje przesłuchać soundtrack
5. Czy masz kontakt z kimś, kogo poznałeś/poznałaś przez swojego bloga?
Niestety nie. Za mało siedzę na blogu. Ma, nadzieje,  że jeszcze jakaś  przesympatyczna osobę poznam.
6. Jaka jest Twoja ulubiona bajka?
Uwielbiałam kiedy oglądać Muminki. Nie wiem dlaczego.
7. Wolisz krótkie, czy długie książki?
To zależy. Jeżeli w długich książkach są małe rozdziały a czcionka troszeczkę większą to uwielbiam. A małe muszą być nadzwyczaj dobre.
8. Czym interesujesz się poza literaturą?
Raczej nie mam jakiś wielkich zainteresowań. Lubie robić zdjęcia, który podobno mi wychodzą dobrze. Kilka wrzucam na instagrama. Możecie je tam podziwiać ☺
9. Jakiego bohatera z książek chciałabyś/chciałbyś przenieść do rzeczywistego świata?
Chciałabym przenieść do rzeczywistego świata bohatera z książki "Światło,którego nie widać" oraz bohaterkę z tej samej książki. Na pewno dobrze by im się tutaj układało teraz. :)
10. Książka, od której masz teraz największe oczekiwania?
Biała Rika. Przeczytałam recenzje lub opis w jednej z gazet i tak mi się spodobała, że ja kupiłam. A teraz jak ją czytam to troszeczkę dużo pd niej wymagam. Tak mi sie wydaje.
11. Dlaczego nie booktube?
Nie lubię pokazywać sie przed kamerą. Mało dodaje swoich zdjęć. Nie za bardzo mi byś wychodziło takie gadanie przed kamerą. Wole pisać. Troszeczkę sie wstydzę i może to jest kolejny powód dlaczego nie booktube.

Długo zastanawiałam się nad pierwszym pytaniem. Nie ma jednego słowa,które oddałoby moje szaleństwo do książek. Mam nadzieję,że udało mi się odpowiedzieć na nie sensownie.
Mało osób do tego Tagu nominuje,ponieważ jestem tutaj przez mało określony czas i jeżeli któraś/któryś z bloggerów będzie chciał odpowiedzieć na moje 11 pytań to zaprasza. Bardzo się ucieszę. Zostaw komentarz z linkiem do tego posta lub odpowiedz w komentarzu. Też zadowolę się taką odpowiedzią.
Moje pytania:

  1. Przeczytałeś/łaś może jakieś książki po angielsku? 
  2. Wolisz e-papier czy klasyczną formę książki?
  3. Wolałabyś napisać swoją książkę czy wydawać książki?
  4. Uważasz,że lepiej inwestować w swoją pasję,np. książki czy odkładać pieniądze na czarną godzinę? 
  5. Jakie gatunki literackie Cię najbardziej przyciągają i dlaczego? 
  6. Jaka jest Twoja dziewiąta książka z biblioteczki i napisz mi na jej temat krótkie zdanie. 
  7. Jaka dla Ciebie pora roku jest odpowiednia na czytanie książek? (Chodzi mi w tym pytaniu o to w jakiej porze roku najmilej Ci się czyta ?)
  8. Oglądasz ekranizacje książek,które przeczytałaś zaraz po przeczytaniu czy też przed czytaniem ?
  9. Wymień jeden powód, przez który musiałabyś zrezygnować z bloga o książkach?
  10. Dlaczego uważasz się za maniaczkę książek? Wymień choć dwa powody
  11. Lubisz zapisywać przeczytane przez siebie książki w notesie lub na jakieś stronie internetowej?
Nominuję:
Królewskie Recenzje,Juliana Bookworm. 


4 komentarze:

  1. Z zadanych przeze mnie pytań najciekawsza byłam odpowiedzi na te pierwsze. Wytchnienie, dobre słowo.
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie. Po prostu długo sie zastanawiałam i ja tak mam,że jak do czegoś podchodze poważnie to to nie ma sensu. Jak widzę tym razem jakoś sobie poradziłam.

      Usuń
  2. Hej:) Obserwuje;)
    Zawsze marzyłam o zdaniu prawa jazdy, ale jakoś nigdy nie próbowałam, chyba na zawsze bede zdana na busa haha:) i pociąg xD ale pociągi lubię, wiec nie ma problemu:D Ja wole długie ksiazki, bo lubie się przywiązywac do bohaterów:)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj. Ja będe miała we wrześniu szkołe a i tak chce mieć to prawko. Za żadne skarby nie będe jeździła busami do pracy. Muszę mieć to prawko nawet jakbym mdlała po drodze do tego busa idąc na teorię. Muszę! Cieszę się,że lubisz pociągi. Ja za to nie jeździłam nigdy pociągiem. Warto spróbować podejść. Może zaczniesz przekonywać się do samochodu. Oczywiście,że zajrzę.

      Usuń