niedziela, 21 sierpnia 2016

Czytelnicze nawyki Book TAG

1.Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

Tak. Czytam w łóżku lub w wygodnym fotelu.
2.W trakcie czytania używasz zakładek czy przypadkowych świstków papieru?
Na początku swojej przygody z czytaniem używałam biletów autobusowych lub jakiś świstków lezących na moim biurku. Teraz czytam książki używając zakładek. Mam kilka w kubku,które stoi na biurku. Przyzwyczaiłam się jednak do jednej bardzo ładnej. Kupiłam ją od Tojko. Polecam. :) 

3. Kończysz czytać książkę na przypadkowej stronie czy na końcu rozdziału lub podrozdziału.
Kończę czytać tekst do końca rozdziału,ale niestety w niektórych momentach nie mogę. Bardzo często staram się czytać do końca rozdziału.
4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?

Najczęściej w trakcie czytania pije kawę a co do jedzenia to paluszki lub pokrojone kawałki owocu talerzu.
5. Czy jesteś wielozadaniowa, to znaczy czy potrafisz robić inne rzeczy podczas czytania?
Niestety nie jestem wielozadaniowa. Nie mogę nawet przeczytać 5 zdań,jeżeli ktoś bardzo blisko mnie siedzi w autobusie i rozmawia lub słucha głośno muzyki przez słuchawki. Czasami przez to odkładam książkę i czekam na dogodniejszy moment. 
6.Czytasz jedną książkę czy kilka naraz?
Do tej pory czytałam jedną książkę,ale postanowiłam jedną odłożyć na bok i wzięłam się za drugą. 
7. Czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Najczęściej spędzam dużo czasu w domu z książką. Jednak jak zaczynają się zajęcia lub jadę do pracy to przeczytam książkę w cichym oraz spokojnym autobusie. 
8. Czytasz na głos czy w myślach?
W myślach. 
9. Czytasz naprzód poznając zakończenie, pomijasz jakieś fragmenty w książce?
Pomijam czasami fragmenty w książkach,jeżeli wydaje mi się to bezsensowne. Najczęściej w marnych młodzieżowych romansach. Nie czytam na przód poznając zakończenie. 
10. Czy zaginasz książkom grzbiety?
Robiłam to kiedyś,ale przestałam jak zaczęłam doceniać każdy swój zakup książki. Lubię to podziwiać,ze książka była używana i czytana przez kogoś. Po prostu teraz chcę oddawać szacunek książką. Są drogie oraz coraz mniej są szanowane przez połowę społeczeństwa. 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny Tag, kiedyś robiłam go u siebie. ;) Nie lubię jak książki maja pozaginane grzbiety, to okropne. W przeciwieństwie do ciebie potrafię czytać wszędzie, a moją wadą jest czytanie wielu książek na raz. :P
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dziękuję za to,że znalazłam dla mojego bloga czas. Zapraszam w wolnym czasie oczywiście. Może znajda się nowe posty :)
      życze miłego dnia

      Usuń
  2. Bardzo fajny TAG, chyba będę musiała go zrobić u siebie :)

    Zapraszam Juliana Bookworm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Ci się spodobał. Tak chciałam opowiedzieć o swoim czytaniu i sie zdecydowałam na ten TAG. Oczywiście,że zajrzę na Twój blog. :) Czekam oczywiscie na Twoją wersję tego TAGU :)

      Usuń